יום שלישי, 19 במרץ 2013

פסיכומטרי מספר 9 – החלום ושיברו (הזמני)


זוכרים אותי? רות אורפז-התשבי, למי שהספיק לשכוח. אתם כבר מבינים שאם אני כותבת שוב, סימן ששי שלי ואנוכי טרם צלחנו את ה-750.
אך הפעם יש לי טענות קשות כלפי המימסד:
א. שמונה פעמים התכוננו לפסיכומטרי. השתפרנו מפעם לפעם. למדנו מטעויות. ואז באו ובאיבחה שינו את הבחינה. מה, משחקים איתנו סולמות ונחשים?
ב. מילא ששינו את הבחינה, אבל הוסיפו חיבור. תסבירו לי למה קרדיולוג צריך לדעת לנסח פיסקת פתיחה?
ג. ומילא שהוסיפו חיבור, אבל למה בכתב-יד? הרי כל מי שעיניו בראשו יודע שכתב היד של רופא חייב להיות בלתי קריא (אלא למי שיש באמתחתו תואר ברוקחות). אז מה הם עושים? הם רוצים להכשיל את המוכשרים ביותר לרפואה?
ד. ומה עם 10,648 הצירופים האפשריים השונים של שלוש אותיות בעברית, ששקדנו, שי שלי ואנוכי, במשך שנים ללמוד בע"פ, על-מנת להצטיין בשאלות ה-פ.ט.ל הידועות לשימצה?
ובכל זאת נוע תנוע, אני משננת לשי שלי השכם והערב, ואנחנו בדרך לקורס פסיכומטרי שיעזור לנו להתכונן לפסיכומטרי מספר 10.
מה לא עושים כדי להיות (אמא של) קרדיולוג?
מבטיחה להמשיך לדווח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה